אומרים שהיה פה שמח, ולפי מה שאומרים, לא סתם אומרים. אבל אם פספסת משהו, לא מאוחר מדי: גש לצד שמאל של הדף, לחץ על הארכיון, בחר כותרת שנראית לך מעניינת, והופ - אתה שם (אתה וגם את, כמובן). אגב, הארכיון ממוין לפי חודשים - אבל אלו רק הזמנים בהם העליתי לכאן את הטורים, ולא זמני פרסומם.

יום שני, 15 באוקטובר 2012

סכנה, ג'וקים!


ג'רי סיינפלד אמר פעם שאחת התעלומות הגדולות ביותר היא העובדה שנשים מסוגלות להכאיב לעצמן עם מיני אפילציות, ובכל זאת לפחד מג'וק. פוביית הג'וקים היא עניין ידוע, אבל מתברר שהחרקים הקטנים האלה עלולים להיות מסוכנים לא פחות מכל חיה טורפת שמפגש איתה יכול להסתיים במעבר אל עולם האמת.
השבוע הודיעו בחדשות קול ישראל, שבתל-אביב נעצר חשוד בניסיון לרצוח את בת זוגו. עד כאן החדשות הרגילות: מישהו מכה אישה, מישהו מנסה לרצוח אותה - שיגרה.
אלא שהפעם הרקע לניסיון הרצח היה ג'וק. האישה זיהתה אורח בלתי רצוי בבית, והחליטה להיפטר ממנו בדרך בלתי ידידותית. כיוון שהשינה של מחמל לִבה חשובה פחות ממקרה החירום ההוא, החליטה להעיר אותו. המחמל, מצדו, התעצבן: שהיא תפריע לו?! למה איזה ג'וק עבר לה בדיוק בראש? האיש נשך אותה, סטר לה, ואז לקח כרית וניסה לחנוק אותה. מה שנקרא: הקם להעירך - השכם להורגו.
המסקנה ברורה. כשאת בוחרת לך גבר כלבבך, קחי בחשבון שהוא עלול להתגלות כאלים; לפיכך, ומתוך רצון להגיע לשיבה טובה, תוודאי קודם ש... שיהיה לכם בבית K-300.



פרסום ראשון: עיתון בשבע, מדור 'בשבע עיניים', גיליון מס' 1,  19.7.2002

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. היי מאשה,
    אם זה אמיתי? לפי חדשות קול ישראל (רשת ב') - אכן אמיתי.
    מה שכן, זה שהוא הואשם בניסיון רצח לא אומר שזו הייתה כוונתו המקורית. הרי יש מקרים שבהם זו אלימות שמתפתחת לכדי רצח. למשל, שוד שבו הפושע מתכוון "רק" לפשע ממוני, אבל תוך כדי מעשה גם פוגע במותקפ/ת שמתנגד/ת לו (כפי שקרה לאחד מסביי).
    ולגבי מיזם ההיכרויות שלך, נראה לי שזה יתפוס. לכי על זה... :-) חגית

    השבמחק